تاریخچه استفاده از لوستر

تاریخچه استفاده از لوستر

تاریخچه استفاده از لوستر

در دنیای مدرن ، آنقدر به وفور فناوری و بالاتر از همه به الکترونیکی عادت کرده ایم که به سختی می توان تصور کرد که استفاده از دستگاه ها و وسایل کاملاً متفاوت در زندگی روزمره چگونه خواهد بود. کشف الکتریسیته گامی عظیم در جهت توسعه تمدن برداشت ، اما روشنایی توسط انسان در همه زمان ها مورد نیاز بود. مهندسان برای اجرای برنامه های خود مجبور بودند به ترفندهای مختلفی بپردازند که واقعا انقلابی ایجاد کنند. حتی همین لوستر که اکنون در هر خانه ای وجود دارد راهی طولانی را طی کرده است تا نه تنها منبع نور با کیفیت بالا ، بلکه به عنصری شایسته از فضای داخلی تبدیل شود. باورش سخت است ، اما مورخان می گویند که لوسترها نه از هزار ، نه از دو یا سه هزار سال پیش بوجود نیامده اند. اولین چراغ در تعبیری که برای یک فرد مدرن قابل درک است ، بیش از 70 هزار سال قبل از میلاد ایجاد شده است! البته چنین آفرینشی عملکرد تزئینی نداشته ، اما از نظر خروجی نور کاملاً مفید و کامل بوده است. در واقع، این محصول یک مشعل بزرگ خانگی بود که روی یک پایه مناسب یا سطح عمودی نصب شده بود ، که امروزه بیشتر شبیه یک قلاب سنگ است. در ادامه با صنایع لوستر، تولیدکننده قطعات لوستر و ساخت قطعات لوستر همراه باشید.

به معنای فعلی، لوستر یک وسیله روشنایی است که روی سقف ثابت می شود و تمام اشیا دیگری که به دیوارها متصل هستند لامپ نامیده می شوند. البته ، تفاوت آنها فقط به چنین ویژگی محدود نمی شود ، با این حال ، با اطمینان کامل می توان گفت که لوسترها هرگز بر روی دیوار نصب نمی شوند. می توان گفت عنصر اصلی در دکوراسیون، لوستر است که سبک یک محیط را تعریف می کند با داشتن گزینه هایی برای همه سلیقه ها  انتخاب صحیح لوستر از ساده تا لوکس کار دشواری است.

تاریخچه استفاده از لوستر

علاوه بر تاریخ ، لوسترها هاله ای از قدرت و ظرافت را در خود جای داده اند که در طول قرن ها گسترش می یابد. آنها ستاره های دکوراسیون هستند و همیشه جلب توجه می کنند. در واقع ، آنها به عنوان یک نماد ظهور کردند. فقط پادشاهان و اشراف قادر بودند از لوسترهای ساخته شده سفارش دهند. این قبل از برق بود ، زمانی که آنها با شمع یا گاز روشن می شدند. در قرن 21 ، لوسترها لامپها و آرایشهای پیچیده ای از شیشه ، بلورها ، سنگها  و صنایع دستی را به نمایش می گذارند. برای انتخاب قطعه مناسب ، باید نسبت بین آن ، مبلمان و محیط را انتخاب کنید. لوستر باید سازگار با اندازه فضا و ارتفاع میز باشد. قرار دادن چراغ آویز ، مثلاً با سیم کوتاه اشتباه است. این زیبایی و عملکرد خود را از دست می دهد ، و باعث کاهش ارزش ترکیب محیط می شود. و در صورت کم بودن فضا و تزئینات از اندازه لوستر استفاده نکنید زیرا سنگین خواهد بود. تزئین کننده  خانه نقش بسیار مهمی در زیبایی خانه دارد که دانستن نحوه استفاده از آن ضروری است ، لوستر یکی از نفیس ترین تزیینات است که قدرت تغییر محیط را دارد.  امروزه به ندرت از لوستر صحبت می شود. نسل مدرن ترجیح می دهند آنها را با سبک متمایز کنند و آنها را لامپ و آویز بنامند. نام مهم نیست ، واقعیت این است که این یک تزئین شیک است. فقط عظمت آن را در تئاترهای بزرگ ، سالن های کنسرت و سالن های هتل بخاطر بسپارید. در اتاق نشیمن ، لوستر نور میز را دلپذیر می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *