نصب لوستر

نحوه تمیز کردن لوستر های ال ای دی و اس ام دی

لوستر های ال ای دی به دو  شکل لوستر ال ای دی برگی و لوستر ال ای دی آویز طراحی میشوند

ابتدا تمیز کردن لوستر های برگی به شما آموزش میدهیم که برای تمیز کردن آنها 2 راه وجود دارد.

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به نظافت لوسترتان خیلی اهمیت میدهید و در فاصله های زمانی کمی آنها را تمیز میکنید میتوانید از یک دستمال نم دار استفاده کنید و قسمت داخلی برگ های لوستر را تمیز نمایید در صورتی که لوستر به میزان دلخواه تمیز نشد و نیاز به شست و شوی حرفه ای تر بود میتوایند از مراحل زیر جهت شست و شوی لوستر ال ای دی برگی خود کمک بگیرید:

در مرحله اول این است که برق لوستر را با استفاده از کلید آن قطع کنید.

در مرحله بعد بهتر است برای جلوگیری از اتفاقاتی نظیر افتادن و آسیب دیدن قطعات لوستر در زیر آن یک پتوی تقریبا ضخیم پهن کنید

درصورتی که نقشه سمبل کردن لوستر خود را دارید که بسیار خوب است در صورتی که ندارید بهتر است از ظاهر فعلی لوستر خود عکس بگیرید تا بعد از شست و شو در صورتی که مجبور به باز کردن قطعات شدید بتوانید دوباره آنها را به هم متصل کنید

در مرحله بعد لازم است که برگهای لوسترتان را به ترتیبی که باز میکنید در کنار هم قرار دهید.

مرحله پنجم مرحله شست و شوی  قطعات می باشد که شما میتوانید به همان ترتیبی که قطعات لوستر را باز کردید به همان صورت نیز شروع به شست و شو نمایید بهتر است از پودر صابون استفاده کنید زیرا اثر بیشتر و ضرر کمتری برای لوستر دارد پس از شست و شو بهتر است فورا قطعات را خشک کنید تا از زنگ زدگی و لک شدن آنها جلو گیری کنید.

در مرحله بعد به سراغ سینی بالای لوستر رفته و با دستمال آغشته به مواد شیشه پاک کن و یا آب و صابون اقدام به خشک کردن آن نمایید. در صورتی که آب سهوا به قسمت برقی لوستر نفوذ کرد فورا آنرا خشک و تا مطمئن نشدن از خشک شدن کامل لوستر را روشن نکنید.

در مرحله آخر لوستر خود را مطابق شکل اولیه با استفاده از نقشه و یا عکسهای گرفته شده سمبل کنید و از زیبایی و درخشندگی آن لذت ببرید.

تمیز کردن لوسترهای ال ای دی آویز:

در صورتی که از لوستر ال ای دی کریستالی استفاده میکنید میتوانید از محلول  آب و الکل استفاده نمایید ولی اگر لوستر شما الومینیومی است میتوانید از پارچه خیس بهترین استفاده را داشته باشید

تمیز کردن لوستر های کریستالی

محلول آب و الکل بهترین ماده ای است که از آن میتوان برای تمیز کردن هر نوع لوستر کریستالی استفاده کرد.

دو مرحله اول را مانند لوستر ال ای دی انجام دهید در مرحله سوم قطعات کریستالی که جدا نمودید را در محلول  غوطه ور کنید و سپس خارج کنید و فرصت دهید تا به رول عادی نه به وسیله دستمال خشک شود. از نتیجه به دست آمده شگفت زده شدید؟

تمیز کردن لوستر برنزی و ریختگی:

در مرحله اول بهتر است حباب های لوستر برنزی را از آن جدا کرده و با دستمالی آنها را تمیز نمایید زیرا گرد و خاک موجود بر روی حباب ها میتواند در لامپ حرارت زیادی تولید کند که همین امر سبب کاهش طول عمر مفید لامپ میشود همچنین  برای پاک کردن حباب ها بهترین یاری دهنده محلول آب گرم و پودر صابون است.

برای تمیز کردن بدنه لوستر به دلیل اینکه ممکن است جلای آن از بین برود توصیه میشود تنها از دستمال خیس استفاده کنید و در صورتی که دستمال خیس افاقه نکرد میتوایند از محلول آب و مقدار کمی پودر صابون استفاده نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *