نحوه تمیز کردن صحیح لوستر

نحوه تمیز کردن صحیح لوستر

به لوستر خانه خود نگاه کنید ، اگر دیدید که کریستال ها درخشش خود را از دست داده اند ، قاب و لامپ های موجود در لوستر کدر شده اند و گرد و غبار روی آن نمایان است ، احتمالاً زمان آن رسیده که اقدام به تمیز کردن لوستر نمایید.در ادامه بخوانید تا بدانید چگونه یک لوستر را تمیز کنید.

لوستر باعث زیبایی خانه شما می شود.لوستر نیز مانند هر وسیله دیگر در خانه شما نیاز به مراقبت و تمیز نمودن منظم دارد.اما تمیز کردن لوستر کاری دلهره آور و سخت به نظر می رسد ، اما واقعاً اینگونه نیست.ما به شما پیشنهاد می کنیم ، اگر لوستر شما بزرگ یا پیچیده است ، اگر وقت کافی برای پاک کردن لوستر ندارید و یا از ایستادن روی نردبان ناراحت هستید با یک پاک کننده لوستر حرفه ای تماس بگیرید.اما اگر تصمیم دارید خودتان کار را پیش ببرید ، حتماً موارد ضروری مثل نردبان ، پارچه های نرم و بدون پرز ، محصولات تمیز کننده لوستر مثل الکل ایزوپروپیل ، دستکش و غیره را به همراه داشته باشید.

نمیز کردن لوستر

زمان پاک کردن و تمیز نمودن لوستر هرگونه احتیاط ایمنی را انجام دهید

  • بررسی کنید که چراغ خاموش است.در صورت لزوم ، منبع را برق را خاموش کنید.
  • هنگام کار روی نردبان ، خیلی مراقب باشید و کفش مناسب بپوشید.
  • در صورت امکان ، زمانی را انتخاب کنید که شخص دیگری در خانه باشد.
  • یک پتو ضخیم را روی زمین در زیر لوستر قرار دهید تا از شکستن قطعات لوستر که ممکن است از بالا به پایین بیفتند ، جلوگیری شود.

صنایع لوستر صدریه تولید کننده قطعات لوستر با کیفیت بالا می باشد.

بهترین روش برای پاک کردن کریستال های لوستر چیست

ابتدا محلول تمیز کننده لوستر را تهیه کنید.درون یک بطری اسپری تمیز 500 میلی لیتری را با ، 100 میلی لیتر الکل ایزوپروپیل و 400 میلی لیتر آب مقطر پر کنید.الکل ایزوپروپیل هرگونه چربی را از بین می برد و به سرعت تبخیر می شود.
محلول را روی پارچه اسپری کنید و از اسپری کردن محلول بطور مستقیم روی کریستال ها اجتناب کنید.هر سطح را با پارچه حاوی محلول پاک کنید ، سپس بلافاصله دوباره با پارچه خشک دیگری روی کریستال بکشید.
برای جلوگیری از ایجاد نشانه های انگشت روی کریستال های روشن و درخشان ، دستکش نخی سفید بپوشید.

 نحوه تمیز کردن لوسترهای کریستالی

برای تمیز نمودن عمیق تر ، می توانید قطعات کریستالی را از لوستر خارج کنید و آنها را با دقت بیشتری پاک کنید و حتی بشویید.زمان جدا کردن کریستال های لوستر باید دقت کافی داشته باشید.بسیاری از لوسترهای کریستالی الگوهای حلقوی کاملاً پیچیده ای دارند که ممکن است شما را هنگام جدا کردن قطعات عصبی کنند.برای دریافت بهترین نتیجه این نکات را دنبال کنید:

  • قبل از برداشتن قطعات لوستر ، از لوستر عکس بگیرید تا زمان نصب بتوانید با کمک عکس موردنظر ، همه چیز را دقیقا به حالت اولیه بازگردانید.
  • از همان محلول مشابه در بالا استفاده کنید (یک قسمت الکل ایزوپروپیل به چهار قسمت آب مقطر) یا مخلوطی از آب ولرم و صابون ایجاد کنید.
  • قطعات لوستر را پس از جدا کردن با استفاده از محلول تمیز کنید.
  • قطعات را بلافاصله با یک پارچه بدون پرز خشک کنید تا از لکه دار شدن آنها جلوگیری شود.

 سایر نکات مفید برای تمیز کردن لوستر

  • هر دو یا سه ماه یکبار گرد و غبار را از روی لوستر جدا کنید.سپس سالی یکبار نیز اقدام به تمیز کردن کامل تر لوستر (محلول آب و الکل ایزوپروپیل ) نمایید.
  • زمان تمیز کردن برای دستیابی به قسمت های مختلف لوستر ، هرگز آن را نچرخانید.اینکار ممکن است در نهایت باعث افتادن لوستر شود.بجای چرخاندن لوستر ، نردبان خود را به محض تمیز کردن حرکت دهید.
  • زمان تمیز کردن لوستر در صورت لزوم لامپ های سوخته را نیز تعویض کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه سایر مقالات تولیدی قطعات لوستر را مطالعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *