لوستر مناسب سقف های کوتاه

نورپردازی چشمگیر برای سقف های کوتاه و نکات مهم در خرید لوستر

لوستر مناسب سقف های کوتاه

سقف های کوتاه

کمبود ارتفاع سقف؟ هر کدام از ما امکان دارد این مشکل را در خانه خود داشته باشیم در خانه هایی که متراژ کمتری دارند و سقف های آن ها نیز کوتاه می باشند بهتر است به جای استفاده از لوستر های آویزیان و بزرگ از لوسترهای سقفی استفاده کنیم .

یک انتخاب محبوب برای بسیاری از خانه ها ، چراغ های سقفی راهی عالی برای جلب توجه به سقف های ساده هستند و در صورت کوتاه بودن در فضا ایده آل هستند و از بالا به پایین به دنبال نورپردازی مستقیم هستند. با وجود سبک های مختلف موجود در بازار ، درانتخاب آنها در مورد مناسب ترین گزینه برای خانه خود ممکن است دچار سردرگمی شوید ، اما راهنمای خرید ما در زیر برای کمک به شما در اینجا آمده است:

چیزهایی که باید در نظر بگیرید

قبل از تصمیم گیری در مورد بهترین گزینه روشنایی برای یک اتاق خاص ، لازم است ملاحظات کلیدی مانند بودجه و ارتفاع سقف را در نظر بگیرید. عوامل ضروری که باید در خاطر داشته باشید عبارتند از:

 بودجه

 طبیعتاً ، هنگام روشن شدن و نورپردازی ، دکوراسیون داخلی خانه زیبایی باورنکردنی پیدا می کند و با وجود انواع و اقسام وسبک های مختلف لوستر، می توان انتخاب های متفاوت و خلاقانه ای انجام داد .

ولی قبل از انتخاب اول بودجه خود را تخمین زده و براساس آن انتخاب نمایید .

چند چراغ می خواهید؟

 آویز و لوسترها اغلب در مرکز سقف نصب می شوند. برای اتاق ناهار خوری ، ممکن است بخواهید نور را مستقیماً بر روی مرکز میز بیندازید یا ممکن است انتخاب کنید که از دو لوستر برای هر دو انتهای میز استفاده کنید. اگر درنظر دارید چراغهای روشنایی را در انتخاب کنید ، این نکته را بخاطر بسپارید که آنها نور متمرکز را از بین می برند ، بنابراین اگر به دنبال دستیابی به یک اتاق کاملاً روشن هستید ، یک ایده ی خوب نصب ردیف یا مربع نورپردازی است.

آیا به دنبال برجسته کردن یک اتاق ویژه هستید؟

اگر به عنوان مثال می خواهید چراغ را روی یک میز کار آشپزخانه یا تابلوی هنری متمرکز کنید باید چراغ راجای نصب کنید که نور را به مکان مورد نظر شما هدایت کند. . ویژگی های خواب نیز ویژگی خوبی برای در نظر گرفتن است زیرا به شما امکان می دهد بین حالت های مختلف روشنایی جابجا شوید تا جلوه بهتری به هر کجا که بخواهید بدهید.

 سقف و اندازه اتاق

قبل از انتخاب لوستر روشنایی ، اندازه اتاق و سقف خود را به خاطر بسپارید. به عنوان مثال لوسترها به طور سنتی بزرگ .هستند به این معنی که احتمالاً اگر ارتفاع سقف خیلی کوچک باشد ، فضای اتاق را بیش از حد پررنگ جلوه می دهد (برای لوسترها حداقل ارتفاع 2.5 متر را توصیه می کنیم). از طرف دیگر ، آویزهای کوچکتر ممکن است در اتاقهای بزرگتر با سقف های بلند گم شوند. بنابراین ، آویزها و چراغهای کوچکتر به بهترین وجه مناسب اتاقهای کوچک یا متوسط ​​هستند.

 آیا برای نصب به کمک حرفه ای نیاز دارید؟

نصب برخی از وسایل روشنایی می تواند پیچیده باشد (به عنوان مثال ، چراغ های روشنایی) ، بنابراین ممکن است برای نصب با مشکل مواجه شوید – به ویژه اگر برای نصب آنها نیاز به اتصالات جدید باشد .

صنایع لوستر صدریه تولید کننده قطعات لوستر  و لوستر مناسب سقف های کوتاه با کیفیت بالا می باشد .

چراغ آویز

چراغ های آویز به حالت آویزان از سقف با سیم بند یا میله زنجیره ای ، چراغ های آویز یک قطعه مرکزی عالی را در هر اتاق ایجاد می کنند. آویزهای مختلف در دکوراسیون مدرن ، آویزهای مختلفی در سبک های مختلفی از جمله – معمولی – قلاب ، طبل ، کره ، مینی ، جزیره آشپزخانه  و ..ارائه می شود. برای رسیدن به ظاهری روشن ، بیشتر سایه های نور آویز رو به پایین قرار می گیرند. با این حال برخی از سبک ها دارای سایه هایی هستند که به سمت بالا با هدف ایجاد یک محیط روشنایی محیط به سمت بالا قرار دارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *